7 JANUARI . I'm Lily from the middleway street , yes I am

Idag är det min dag . Hela dagen har bara varit min dag , min brabraiga dag !
Redan när jag vaknade imorse och klädde på mig kände jag att denna dag skulle gå min väg . Det har egentligen inte hänt någonting spciellt , jag har varken vunnit 25 tusen i 25 år på triss eller fått MVG i alla mina kurser , men det har varit en bra dag .

Jag har kramats och skrattat och pratat jullov och träffat alla människor igen , och kanske skämt ut mig som ett reultat av min odiskrethet haha , och slutligen har jag hittat en liten tvåa som är alldeles perfekt maha !

Dessutom var idag första dagen sedan början av ettan på gymnasiet som jag hade jeans på mig !
Och folket sa att jag var fien i mina nya jeans ! Jag sa : wow .

Sen var skoldagen slut och jag var nöjd med precis allt förutom en sak som saknades . Så gick jag där och tänkte precis traska iväg till bussen när det saknade inte längre var saknat ! Mina ögon blev glada ! mihehe .

Dagen var fulländad !

Kommentarer
Postat av: Gisela

du skämde ut dig en aning ^^ kanske...lite.. "mjihihi" som du alltid säger :-*

2009-01-08 @ 15:41:09
Postat av: malin

men haha jag vet inte , det kanske är lite utav min grej . att skämma ut mig alltså , haha

2009-01-08 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0