8 JANUARI . I made those people dance and they we're happy for a while

Jag sitter i mitt rum . Jag har suttit här i över två timmar nu .
Mitt på golvet , lutad mot sängen , och flera kuddar har jag runt omkring mig .



pete pete pete , jag har sett pete


Framför mig ligger det papper som är tomma och blanka men också de som är fyllda med tankar gestalltade genom ord . I min famn håller jag min gitarr och på mitt hvuud bär jag min stora fina svarta hatt . Jag är nöjd med just det här just nu . Just nu i drygt två timmar har det här varit det bästa tänkbara .

Jag skulle kunna sitta här hela natten .

Kommentarer
Postat av: Emma.

Åh! Fint.

Pete är i London just nu. Det är jag och John och Henrik också... men vi kommer inte kunna se honom spela! buuuhuuuu... men ikväll ska vi festa. Provapå Londons dansgolv. Och det är fint som skum. Puss på dig Malin!

2009-01-09 @ 22:19:53
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0