22 JULI . Familj Vanlij

det är helt otroligt , jag kan inte förstå att vi lyckades , men idag är dagen då hela familjen vaknade och åt frukost tillsammans . idag är dagen då hela familjen samlade ihop sig från olika håll och åt glass med hemmaplockade hallon hos farmor , och idag är dagen då hela familjen åt världens bästa middag tillsammans ! helt otroligt ! middagen brukar vi äta ihop , men det var flera år sedan vi åt frukost tillsammans . det var så mysigt att jag blir helt glad bara jag tänker på det ! 





mitt hjärta sov hemma i gräset



sen var det någon som kom på att vi kunda ha kul med dukstenarna ...















och av pappa var det bara tassen som lyckades komma med på bild ,
och hans tassar var lila för att mamma tvingade honom att plocka blåbär
så att hon kunde göra en paj till efterrätt , så pappa sa att han skulle äta
upp hela skålen , men det orkade han inte .




min käraste familj vanlij


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0