17 JUNI . Jag ska inte hoppas men jag hoppas i alla fall !

för ganska precis 1 år och 6 dagar sedan stod jag framför Hawaiiscenen på Hultsfredsfestivalen . mitt huvud skrek dem kommer inte ! men dem kom . Babyshambles kom och genom det blev jag , mina vänner och några många tusen människor till , några utav de lyckligt lottade människorna som under sin livstid har sett detta band och Pete Doherty live .
nu verkar det dock som om gubben i himlen har träffats av en blixt eller två , för som de flesta antagligen redan vet så har Peace and Love bokat Babyshambles som band och Pete med sin soloplatta ! som av en händelse råkade jag för närmare 2 månader sedan få reda på att jag fick en funktionärsplats på denna festival . folket .. förstår ni vad detta innebär ?

det bertyder att .. när jag ligger där på min dödsbädd kommer jag att kunna säga att jag har sett Pete Doherty live tre gånger under min livstid . jag , som en sketen liten svensk brud i det lilla landet Sverige , har sett mannan med stort M tre , TRE , 3 ! gånger ! det är fan för bra för att vara sant .

om Pete lyckas med att åka in i fängelset , bli inlagd på avvänjning och/eller bli av med sitt pass under den kommande 1 ½ veckan kommer jag aldrig att förlåta världen . bara såru vett .



och han pryder min vägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0