23 JUNI . Den som dör får se



lika lite som du inte ser ett flyplan på bilden , lika lite har jag en aning om vad
jag egentligen har lust att göra , lika lite vet jag hur jag egentligen känner mig .
det är lite jobbigt , men så är det väl ibland . ett flyplan skulle i alla fall inte vara helt fel .
att flyga sin kos ett litet tag och bara andas skulle inte göra någon skada . pengarna
är mer eller mindre kirrade så nu får jag bara ta och skrapa ihop några vänner och
beställa hem en sista minuten - resa som tar mig till en varm strand , en stor pool ,
ett blått hav , schysta poolgrabbar , drinkar i drivor och en paus från allt här hemma .
efter sol , bad och en med en perfekt solbränna skulle jag antaglien känna mig lite
bättre hur som helst . det är inte dåligt , jag är ler när jag tänker på allt som händer ,
men ett break är alltid ett break och ett break är alltid behövligt ibland .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0