30 JUNI . Och jag skrev att ;

24/6
mamma jag är framme ! solen steker som jag vet inte vad och kön för att komma in på campingen är så lång att jag kanske har kommit in lagom till dess att det är dags att åka hem igen !


det här är faan livet .


det har inte ens blivit mörkt än och nu blir det bara ljusare och snart går solen upp och allt är så bra .


25/6 

folk har supit sedan klockan 09 i morse , vi har har badat äventyrsbad och ätit hamburgare till frukost , ehehe livet


återigen är det ljust och återigen är varenda kotte på hela campingen fortfarande vaken. Jag har plockat skräp i 9 timmar , dräglat efter Tommy Lee , tagit hand om en kompis som hade däckat ensam i en park , skrattat åt fulla människor och ätit ostmackor till förbannelse . god natt lillebror, eller god morgon .


26/6

grabben här bredvid har ett sugrör genom sin septumpiercing , lustigkurre  


PETE , JAG DÖR ! jag är så lycklig !


det var antagligen den bästa jävla spelningen som jag någonsin har varit på och jag är så sjukt cplycklig ! jag är så lycklig arr jag knappt kan säga mitt eget namn . lyrisk är ordet , helt jäkla lyrisk !

MANDO !


bra skit , Mando alltså . nu ska vi supa


27/6
jag tror att en liten bit av mig äts upp av lycka varje gång jag ser håkan , ännu mer när det är sådär bra , men hur kan det inte va sådär bra ? det är alltid sådär bra . usch så bra !

28/6
jag är en grillad kyckling som känner sig som ett friterat
pommes frites som plockar skräp med pakistanier som bara flinar


nu har jag kommit hem . jag är nog mer död än levande skulle jag tro . om en vecka kör vi igen !


nu ligger jag i min säng , utan 35 000 människor runt omkring mig , utan chips och apelsinjuice- frukostar vid rondeller , utan hamburgare till middag , utan den ständigt dånande musiken och utan att känna mig som ett skabb och som en drottning på samma gång . att däcka här i min säng ska ändå bli ganska nice . nästa år ska du så mycket åka med oss på festival lillebror !


Kommentarer
Postat av: Emma.

Du är så bäst malin! och du får mer än gärna låna mina bilder! puss puss ses snart!

2009-06-30 @ 19:13:47
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0