7 JUNI . Studenterna i mitt liv

det blev ingen skola fredagen den 5 juni för mig .

jag åkte till Kungsholmens gymnasium för att snyftande av glädje vara med på Karins utspring och sedan ta en tur på hennes flak ! jag har aldrig luktat så illa i hela mitt liv  och jag kramade ur mina kläder efter mitt bad i öl öl öl öl . ganksa roligt trots allt !

hem duscha och Marias studentmottagning på Stora Wäsby gård !
vindruvorna till maten var det bästa jag någonsin varit med om ! sinnes !





dagen hade varit den 5/6 men det hade hunnit bli natt och 6/6
när jag gick och lade mig och skrev på ett baksidan av ett papper .

idag har hon tagit studenten , min bästaste vän Yolanda . vi har känt varandra i , vad jag trot är , 14 år och idag blev hon lite större . lite mera vuxen . knäppt tycker jag . jag är så stolt , stolt över henne och stolt över oss . morr , visst ibland men oftast puss . tillsammans med familj vanilj har jag idag suttit hemma på hennes studentmottagning och ätit tacos på bufé . vanligt nej , gott ja ! nu på kvällen åkte vi till Lucas där vi från början var så gott som ensamma men där det senare blev fullare än fullt . hon satt där på andra sidan bordet och vi skreksjöng ; " jag dansar aldrig nykter någonstans , aldrig inte en chans , att jag dansar nykter ! " , precis så som vi gjorde våren 2007 och natten vi tillbringade på löpargymnasiet haha .











Malin och Yolanda
Dr.Shepherd  och Dr.Burke
Malle och Yolle
P3 och Anka

det är vi .
förhoppningsvis tills döden sjiljer oss åt .
hon är bäst , min bästa vän Anka . Studentanka !

Kommentarer
Postat av: yolanda

å malle!

du är så fin!



fast jag tror att du råkade skriva dr shepher och dr burke i fel ordning, nu ser det ut som att du är shepherd och det är ju fel!

2009-06-08 @ 12:55:12
Postat av: malin

rätt , det är precis rätt , så rätt det bara kan bli

2009-06-08 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0