18 MARS . Att leva livet som kommande student

Om några timmar har vi druckit alkohol och står och dansar så det känns genom hela kroppen ! Ikväll är det den mest omtalade studentskivorna i skolan och många fler därtill ! Rock Bash är vad det är ! Helt galet mycket biljetter har dem sålt , allt är slut och det är närmaste hysteri som utbrutit för att få tag på en biljett eller två ! T O K I G T .  

Familjen håller mig sällskap och muntrar upp mitt sjuka tillstånd ! Men aaaldrig att jag skulle banga , det är liksom inte jag . Att vara sjuk får vänta , det passar inte kväll , ikväll ska vi ha kewl ! Hängslen , nätstrumpbyxor , svarta ögon och röda naglar + läppar är mitt bidrag ikväll !


Rock Bash !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0