19 MARS . Med håret i en knut och blå-röda hängslen

igår var det skiva med temat rock , idag gick jag till skolan i min outfit från igår .
det var dans så att det räckte och blev över under gårdagens natt , mina fötter dog .
alla som var där kände varenda mer eller mindre  och det var både skoj och jobbigt .
saker var bra , blev bra , andre grejer blev bra , men är nog inte så bra , typ som blandsaft .
oväntade och överraskande beteenden kommer nog få kinder att bli röda imorgon i skolan .
jag inledde dagen idag med prov om August Strindberg i SvB , fy sjutton för det säger jag bara !
efter skolan åkte jag och red Ahat , vi försökte oss på lite dressyr med red ut i solen istället och njöt .
imorgon ska jag inte ha nätstrumpbyxor och röda läppar , skor och solglasögon på mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0