20 MARS . Bästa grejen någonsin

GILLAR DU TACOS ?
Det är antagligen världens bästa raggningsreplik !



Tänk er att en grabb/tjej glider fram på krogen och säger ; gillar du tacos ? OM jag skulle falla , ATT jag skulle falla ! Vem skulle inte älska en människa som gjorde någonting sådant haha ? Det är antagligen världens roligaste raggningsreplik ! Saken är ju den , att vad än svaret blir så skapar det vidarefrågor och någon form av disskution . Jag ska börja köra med det , prova det nästa gång jag är ute och se hur det fungerar . Mats hade i och för sig provat det och fått svaret ; Ööhh ehh vaah ? Snacka om tråkig brud , säger jag . Puss på den som svarar bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0