23 MARS . Just just nu

Jag skriver om Nordirland , om vad vi gjorde , om vad vi sa , om vad som hände och allt där emellan ! Jag har suttit här i nästan 2 timmar och skrivit 5 sidor i Word om en vecka som jag nog aldrig kommer att glömma ! Jag tror aldrig att jag kommer bli riktigt klar med den texten för det finns alldeles för mycket att berätta , och det blir ändå inte på ett rättvist sätt som jag kommer att lyckas skriva om alla underbara stunder ! Så jag sitter här och varvar mellan att knappa fram bokstäver genom tangentbordet - äta fruktsallad - lyssna på Libertines och fnissa åt alltihopa !




Jag är ganska nöjd just nu , just just nu . Saker vill inte som jag vill , men just just nu spelar det ingen roll . Just just nu så sitter jag bara här .

Kommentarer
Postat av: John

Libertines och fruktsallad! L-O-V-E I_T!

2009-03-23 @ 21:45:15
URL: http://toutlemondejohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0