4 MARS . Give me some more, I'll have another one

haha , jag måste skratta lite .
jag måste skratta lite grann åt igår , haha



nej vi var inte vid vår sinnesfullabruk igår när vi envisades med att sitta och ligga på mattan och golvet istället vid bordet eller i soffan . nej vi var väl kanske inte helt skärpta när vi tog sjuttioelva jätte roliga och osnygga bilder och skrattade åt dem . jag kan väl inte påstå att vi hade alla indianer i kanoten när vi hade druckit lite för mycket vin fastän det bara var tisdag .

men vi hade kewl !

emma skrev ; ni är tokar och jag älskar det! lev för tusan!

det tycker jag att vi ska , vi unga små halvvuxna skitungar som inte riktigt vet vad vi ska göra med oss själva , vi ska bara leva och ha skoj ! det är så mycket som vi kan göra nu men inte sen , och det gäller att leva varje sekund av den tid man har ! och igår ... OM vi levde och ATT vi levde !

idag har jag inte levt speicellt mycket , jag har varit ganska seg så att säga . det blir väl så när man ska trotsa vardagen men måste släpa sig till skolbänken 08.20 dagen därpå. men det är det värt , alla gånger om .


Kommentarer
Postat av: yolanda

DANSK

2009-03-04 @ 20:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0