6 MARS . Du är ful och äcklig så du kan dra

Halsflussen är ful och äcklig och den kan dra . Halsfluss är inte vad jag önskar , halsfluss är inte vad jag vill ha . Vad vill den mig ? Varför kommer den smygande just nu , innan vår stundande Nordirland resa ?
Av vilken anledning känns mina halsmandlar som meloner och varför kan jag inte svälja ? snyft .
Jag skulle jobba imorgon men jag orkar inte , jag tänker sova och försöka att inte bli sjukare . Sedan ska jag packa , lyckas bestämma vad jag ska fylla min resväska med . Det kommer inte bli en lätt uppgift . Jag ska växla pengar och fixa visakortet , efter det hitta en affär som säljer el-uttag så att jag kan ladda min telefon , kamera och iPod . Sist men inte minst måste jag köpa skor . Jag har ingenting att gå i , inga bra skor att promenera runt på Nordirland i , bara tripptripp-skor . OCH , jag ska bli frisk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0