18 MAJ . I need a visit to Vienna right now

läkerol !
Guds gåva till mänskligheten ! salvi , guds gåvas gåva !
vad skulle vi göra utan dessa små bruna pastiller med ett tryckt A på ovansidan ???
vi skulle inte göra någonting , och vi skulle inte vara någonting . ingenting ! 



 
jag levde på läkerol i högstadiet , och kanske en bit in på gymnasiet men jag har under det senaste året hållit det under kontroll . nu , den senaste veckan har jag tagit ett riktigt stort återfall ! knaper knaper knaper ! läkerol , mums ! men förutom mitt återupptagna beroende så är det väl egentligen ingenting som för stunden får mig att bli speciellt entusastisk . det är trist . vädret utanför fönstret är trist . att ha lektioner i skolan är trist . att jag bara har 12-13 skoldagar kvar är dessutom jävligt trist . jag har lust att dra igenom staden stockholm och roffa åt mig allt som kommer i min väg . kläder , skor , smycken , väskor , smink , böcker , tavlor , skivor , hattar och slutligen läkerolaskar till förbannele ! det vore härligt , då skulle jag bli riktigt riktigt äckligt glad . det skulle inte ens spela någon roll att det regnade utanför affärerna som jag sprang in och ut igenom ! det lär ju i och för sig inte hända så länge jag inte gifter mig med en 45 år äldre gubbe som äger ett oljebolag och väljer mig till sitt kuttersmycke . jag funderar på om det nästan inte vore värt det alltså ...


pretty woman , om 9 minuter börjar pretty woman ! om och att jag ska sitta och tycka synd om mig själv och vara avundsjuk på julia roberts som hittade den äldre herren före mig .

Kommentarer
Postat av: Gisela

jag kan verkligen se pretty woman flera gånger om, me love

2009-05-19 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0