27 MAJ . Den allra käraste av dem käraste

jag kom på en grej , att igår och idag för exakt ett år sedan tävlade jag och Trasan våran första fälttävlan tillsammans . jag och pappa hade packat bilen full , stoppat in pollen därbak och gett oss av upp till Bollnäs . Dressyren gick fuktansvärt dåligt , hoppningen gick bra och sen slängde hon av mig rätt in i sjätte hindret . snäll häst ... dessförinnan hade hon slitit sig och nästan sprungit ut på landsägen och senare under dagen stått på bakbenen och hållt på att kasta av mig sjuttioelva gånger . det var inte riktigt våran tävling den gången , men vi överlevde och plockade flera rosetter under sommaren och hösten istället .



allt är så sorgligt .
jag saknar henne varje dag .
fina fina hjärtegull !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0