27 MAJ . En midsommarsnattsmardröm

det är bra ! lysssssssnna :
http://www.myspace.com/joackimzwahlen

jag blir alldeles glad när jag tänker på att jag har vänner som är sådana musiker och tar sig framåt i denna värld ! dem spelar på kända ställen så som Kafé 44 och Mosebacke på Södermalm och Stampen i Gamla Stan , och drar med sig folk runt till dessa ställe i Stockholms stad . dem är så duktiga ! studietid hit och studietid dit , egna skivor och spelningar här och där !

när vi blir stora kommer vi vara flera stycken som kan berätta om att vi gick i samma klass som Joackim Zwahlen när vi var unga och dumma . grabben som fångar varenda en av oss och som står där på scenen med sitt lockiga hår och sin gitarr ! jag , erika , matilda och antagligen många andra stod där nere i Stampens lockal och lyssnade på grabben som fick applåder och log stort . jag och yolanda brukar säga det , att det är så imponerande med människor som gör sin grej och gör det bra .

det är bra skit alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0