3 MAJ . Jag lever i en glittrande bräcklig bubbla

jäklar det är maj !



kontakten mellan mig och min dator är
nästintill obefintlig just nu . jag har ingen lust .

jag har gjort så mycket , någon gång kanske
jag orkar skriva någonting . jag vet inte riktigt .

det var valborg och jag och Gisela åt middag . vi fick sällskap av en snuskigt full grabb som var tatuerad och snygg , och som råkade ramla förbi hennes baksida . mestadels av tiden pratade han om kameler och vinets väg från druva till dryck i en baginabox . han var kul ! resten av kvällen var trevlig , med undantag av stolpskott . taxi hem var skönt . 

jag vet inte .



jo , jag vet att våren är det vackraste som finns ,
men annars vet jag nog inte så mycket just nu .





eller jag vet att jag inte fungerar utan att ha hästarna i mitt liv . jag överlever , men jag tror inte att jag egentligen lever . jag förlorade Trasan och red inte på i stort sätt 2 - 3 månader , och jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv . nu har jag ridit mera igen och känslan om att livet vill kommer krypande tillbaka . det känns nästan läskigt skönt och jag blir glad i hjärta och själ .










god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0