31 MAJ . Sommar och Sol

idag har det känts som om vi bor i thailand , herregud så varmt det har varit ! jag försökte verkligen ligga och sola en stund där på eftermiddagen men jag i stort sätt rann bort efter en kvart . phuuu ! jobbigt nog tog min barnasinnade pappa tillfället i akt och föreslog att en liten utflykt och ett bad skulle passa utmärkt . jag , pappa och katten tog därför bilen till närmaste sjö och blev positivt överraskade av det varma vattnet . det måste ha varit runt 20 grader för simma och ligga i kunde vi göra och det var nästan inte ens kallt att ta sig i ! katten var lyckligare än lyckligast ! vi var också lite glada kanske .







jag älskar min baddräkt !

Kommentarer
Postat av: Emma.

Den är snyyyygg!

2009-06-01 @ 19:20:11
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0