7 MAJ . Just nu eller då

Brämhults blåbär-hallon smoothie är antagligen en av de godaste dryckerna som finns. Dessutom innehåller den apelsin, ananas och banan, inget socker eller tillsatser. Bra skit. Religionsföreläsningen igår var intressant, handlade om sekter. Grabben som snackade lät som Martin Timell i Äntligen Hemma. Blundade man kunde man omöjligt höra någon skillnad. Gårdagen var inte misslyckad, den var mest ingenting. Tur att vi fick biljetterna gratis av någon kompis kompis, annars hade vi nog fällt en tår eller två. Studentskivor är helt enkelt inte min grej, fast egentligen tror jag att det beror på att jag är trött på klubbandet. Trött på klubbandet som innebär trängsel, för dyr alkohol och tjuriga vakter. Det tog mig föresten 1 timme att åka från Stockholm Södra till Sollentuna och skolan imorse. Hur lyckades allting gå så långsamt och vara så försenat? Dessutom missade vi Greys Anatomy igår så jag hoppas att mamma spelade in det. Jag vill veta om Dr. Hunt försöker strypa Christina i sömnen eller inte. Det var i alla fall vad reklamen visade på, men den vill väl bara fånga mitt intresse.


Mummel mummel mummel


Han är så vacker. Han ser så arg ut. Sammanbiten men med ett plötsligt leende. Filmen vi såg förra torsdagen var fruktansvärd. Hunger. Fy fan för att ha varit krigsfånge på Nordirland under Margaret Thatchers tid. Jag har två lektioner till idag, men egentligen spelar det ingen roll eftersom jag ändå inte har någonting vettigt för mig hemma. När jag kommer hem hämtar Ullis upp mig så åker jag och rider Torsten. Fina fina Torsten. Det är runt tjugo skoldagar kvar innan studenten. Snälla nån' hjälp mig. Jag blir besviken på dig men jag orkar inte säga någonting. Jag älskar min stora bruna väska som mamma hade när hon var ung!


Jag måste verkligen måla om mina naglar!


Himlen är blå och det var varmt när jag åkte till skolan. Stockholm var så vackert när jag såg ut över vattnet som blänkte lite morgontrött. Hela tågresan lyssnade jag på Lasse. Nu ska jag diskutera.









så ser pappret ut som jag satt och skrev på idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0