1 NOVEMBER . En vacker dag

jag blir så trött . jag har legat och försökt skriva någonting i
närmare två timmar nu , men det blir absolut ingenting . när
jag tänker så skriver jag och det blir helt enkelt inte bra när '
jag inte lyckas trycka på de små fyrkantiga knapparna med
bokstäver på . det blir liksom kortslutning i huvudet på mig .
en vacker dag kanske jag lyckas skriva ihop någonting om
allt det jag känner , men inte nu . jag vet inte , men jag kan
tänka mig att jag undermedvetet tycker att det är lite obekvämt ,
och att det är därför jag inte förmår mig att sätta ord på det .
lite för privat , eller liksom lite för fnissigt . så efter alla dessa
sekunder och minuter så ligger jag fortfarande kvar här med
samma känsla . jag vet inte om det är en stilla lycka , en
sprudlande och fascinerande frustration eller någonting där
emellan . jag tror att jag kommer skriva om det här en vacker
dag som aldrig kommer komma .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0