14 NOVEMBER . Om jag fick önska

om jag skulle få önska mig lite saker så skulla en inbyggd kamera i mig själv , som alltid tog perfekta bilder , vara en av de saker jag skulle vilja ha ! tänk så perfekt att kunna ta bilder just i den sanna stunden och bara veta hur bra dem skulle bli , så trevligt liksom .

jag skulle t.ex. ha velat ha en kamera i huvudet igår , det hade varit jätte bra . jag tror att det hade kunnat bli en samling riktigt fina och roliga bilder ! typ när vi trängdes på Snövit och lyssnade på när grabbarna spelade , när vi drack massa öl och armbågade oss fram i baren , när vi orienterade oss fram längs den lilla stigen i den kolsvarta skogen , när den nybakade kladdkakan tappades upp och ned på verandan , när bunken med smeten från kladdkakan nr.2 hamnade upp och ned  på köksgolvet , när jag och gisela vandrade hem klockan 04 på morgonen och skrattade åt allt skratt .

det hade nog blivit några helfina kort i albumet
om hur vi lyckades fördriva ännu en kväll tror jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0