15 NOVEMBER . Ett liv på en fruktansvärt tunn tråd

jag var med om en ganska sjuk sak idag .
en mamma i stallet kom och frågade om jag vill ha en häst .
det är ett 4-årigt fullblod i tävlingskondition som behöver en nya ägare .
den kommer avlivas nästa vecka om det inte är någon som tar den . 
nu har jag lite svårt att tänka på någonting annat . ett sådant
fruktansvärt slöseri med liv . bara för att den kanske inte råkade
vara bra nog för att springa in några miljoner eller fler . då bah ,
asch , bort . en liten bebis . jag älskar bebisar .

helt oklart .


Kommentarer
Postat av: Gisela

men fy, jag skulle dö

2009-11-16 @ 17:43:34
Postat av: malin

det har framkallat lite ångest liksom

2009-11-16 @ 21:17:23
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0