20 NOVEMBER . Kanske världens längsta ..

.. inlägg med så lite text och så mycket bilder det bara kan bli . typ .
jag kollade i alla fall igenom lite album och kom fram till att jag utan
inbördes ordning har haft det ganska roligt under de senaste åren i
mitt liv . ganska finfint !

  mollgan fyllde år !

  superhjältar

  år 2009 och student

  världens bästa bror

  festival

  poolparty på landet

 festival

 klubb och dans

  göteborg

  fina baddräkter

  rudbeck

  maskerader

  akrobat

  studenmottagningar

  partytältande !

  torsten

 kära vänner

  ELMER !

  fina drinkar

 nässjö + katja

 alis trace

 kaos och vingel

 hälsingland

 ben and jerry's

 hundvalpsögon

 fekke:ar 

 nordirland

 sommar

 katten

  tatuerande

 strömstad

 ljus och mörker



jag har haft makalöst roligt !


Kommentarer
Postat av: emma.

bäst!

2009-11-21 @ 22:56:40
Postat av: Gisela

haha bilden på dig och nico^^ jag skulle bara ta en bild av när ni gick, och så plötsligt slängde du ut benet i luften, det va kewl

2009-11-22 @ 12:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0