22 NOVEMBER . Långa rader av små ord

jag har hörts med karin nu på kvällen ,
fina fina käraste karin ! fina karin som
numera pluggar på cambridge i england
men som kommer hem på jullov nu snart
den 4 december . oh så jag längar !

idag har jag också börjat skriva en önskelist till i jul !
jag vägrar att acceptera att jag är för stor för sådant ,
jag hoppas av hela mitt hjärta att varenda människa där
ute har eller ska skriva en själv ! som jag sa till mamma ;
problemet är inte att jag ska komma på någonting att
önska mig , problemet är att jag ska kunna solla ut vad
av alla saker och ting jag vill ha och prioritera fram
dem på listan !
i alla fall , jag har börjat lite smått !

dessutom har jag världens bästa pappa som hjälper
mig med att fixa och trixa och köra med hästarna !
utan honom så skulle det liksom inte gå speciellt bra ,
så det är ruskigt tur att jag har honom ändå !

förkylningen kämpar för att ockupera hela min kropp ,
men jag ska försöka att stå emot så gott jag kan .
därför , sov så gott och puss och kram och nyp i stjärten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0