26 NOVEMBER . Stockholm Internationel Horse Show

det är trevligt att känna folk , som vid vissa tillfällen , 
har lite inflytande och kan fixa och trixa lite
grann !  typ när man är slarvig ..

jag har inte orkat bry mig om att köpa
några biljetter till årets stockholm international
horse show , och så kom jag på för någon
vecka sedan att det är ju faktiskt nu i helgen
detta evenemang äger rum . då är det bra att
ha en vän som heter maria som har biljetter
över och som tar med än på fredagen
( då kändisarna och proffsrytarnas staffet-hoppning
rids ) och som vill busa på kvällen efteråt !
sen är det ju helt förträffligt att Petra Nilsen ringer
och frågar om man vill ha biljetter till söndagen
då de rider " stjärnornas hoppning " !

den här helgen kommer bli så bra ,
och jag är så glad för att det finns vänliga
människor i denna gråa leriga novembervärld !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0