28 NOVEMBER . Dance with somebody

mina fötter känns inte , eller dem känns . dem smärtar och bultar
och det gör ont upp i benen och i ryggen . hela min kropp är som
en stel planka efter en nästan obefintlig sömn på en luftmadrass .
mitt hår nu när jag vaknar var , öh , ronja rövardotter ? jag har
sjukt ont i hela kroppen , från topp till tå , men jag tror jag vaknade
med ett leende på läpparna ! allt ont idag är ett utmärkt betyg på
att vi levde igår inatt idag ! oj oj oj vad vi dansade igår ! jag tror
vi satt ned 8 minuter och spenderade resten av natten
med att låta musiken göra sitt !

det är härligt att vakna upp i en förtrång liten lägenhet
med sina vänner och känna att ; rrrrrrrrAta så roligt vi hade det igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0