30 NOVEMBER . Min underbara helg !



vi fick kort och band när vi kom till globen och bara sådär kunde vi äta och dricka och traska runt som vi ville , asbra ! jag har under helgen fått smak för schteekare och jag har dansat i 12 cm klackar i 3 timmar i sträck ! jag har trängts i en litenliten lägenhet och sovit trångt på luftmadrass ! jag har promenerat fram i staden efter bara några få timmars sömn och inte kunnat sluta le åt kvällen-natten innan ! jag har tagit hand om hästarna jag skulle och pussat och borstat och ridit ! jag har somnat mitt på dagen och varit ute och gått med hunden i regnet . jag har pudrat min näsa och återigen sprungit fram och tillbaka i stan och skrattat åt paradise hotell-medlemar och åt hur roliga ovärda kvällar kan bli ! jag har ställt klockan alltför tidigt och hoppat över att sova bara för att ta hand om hästarna igen , varit på julmarknad och jag har varit i globen igen . jag har lyckats ta mig in där jag inte skulle vara och jag har varit på cocktailparty som efter några glas mousserande blev riktigt underhållande och jag har sett precis så många pollar som man alltid gör under horse show-helgen ! jag har åkt tåg med min käraste Anka och jag blivit jagad av piskmakar-maffian och skarsgårds-armén !

man ska vila upp sig på helgerna , men jag har sovit mindre än mindre ,
ändå tror jag att det här har varit en av de bästa helgerna i mitt liv !
inte för att jag har vunnit en miljon eller vaknat upp och sett ut som
skönheten i skönheten och odjuret , utan för att jag har varit helnöjd heela tiden !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0