14 OKTOBER . Det är strålande sol inom mig .

jag vaknade och log .
jag drog upp rullgardinen och log , även fast det typ regnade .
jag kokade te och log .
jag kollade på våra bästa år och log .

jag kan inte sluta le , eller jag vet inte om jag ler , jag tror det . jag har en fjräll i magen och den vill inte sluta kittla mig inombords . jag älskar den här dagen och jag har absolut ingen aning om varför . det kommer antaligen inte hände någonting spektakulära , om än är denna dag ännu mindre händelserik , men det här är en bra dag . eller bra och bra , en nöjd dag . jag  ska gå ut och gå med katten nu i stormen , men trots blåsten tror jag att vi ska ut på långlångpromenad . vi ska upp och ge trasan och akrobat lite äpple tror jag .

nej alltså , jag bara ler .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0