14 OKTOBER .

den här dagen blev precis så bra som jag hade tänkt mig .
jag och katten promenerade till Stora Wäsby gård , vi lyckades fördriva 5 timmar på att göra ingenting , jag och Akrobat hopptränade , jag och mamma åkte och handlade roliga saker så som ett nytt träns , nya benskydd , nya ridstövlar m.m. , alltså roliga saker att lägga pengar på ! vi besökte farmor som kommit hem från Frankrike och kvällen har inneburit grillad kyckling och Grey's .











folket var så snälla och sa att det var så bra , både jag och Akrobat växte en meter eller två



finaste trasanknasanhjärtegull



bra dag helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Gisela

jag diggar yatsi's musche :)

2009-10-17 @ 15:14:51
Postat av: malin

hihi numera även kallad vitnos

2009-10-23 @ 00:06:30
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0