20 OKTOBER . Den pensionerade hamstern

för exakt ett år sedan idag så skrev jag ett officielt förnedringsinlägg om göran ,
jag fnissar nu när jag läser det . jag var helt enkelt arg för att den påstått snygga grabben som Anka hade träffat på krogen hette Göran . det fattar ju vem som helst att det inte funkar höhö . jag skrev :

" nu är det så att jag aldrig har råkat träffa
hejjaghetergöranochär18årochinteminmorfasrboulkompisgöran ,
men jag har hört talas om honom och jag kan sniffa mig till att han är en ond människa " .


problemer är att jag nu efter att ha träffat Mr.G och vet att han inte är speciellt ond och ser ganska bra ut . någon gång kom jag fram till att han är mer av en hamster . en hamster som springer i ett hjul och äter gurkbitar . såhär i efterhand kommer jag ju verkligen inte ihåg hur jag kom fram till smådjursgrejen där på kvällen . jag skyller på vinet , helt klart . hamstern skrattade i alla fall .

 

 



men ändå , anka allvarligt ?
göran ? verkligen göran ? hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0