26 OKTOBER . Så kört i botten

i helgen tänkte jag , matilda och yolanda att okej , vi kör på lite nostalgi . vi hade inga förväntningar överhuvudtaget och tänkte att vi får väl roa oss själva , men ändå någonstans hade jag aldrig kunnat ana att det skulle vara så illa ..! vi mindes en lång kö , en fullproppad klubb , bra musik , glasögon utan glas , helt enkelt assnygga flickor och pojkar och fullt ös medvetslös varennda gång .
vi hade väl 5 pers framför oss i kön när vi kom , det var utan att underdriva 13 uttittade stackare på dansgolvet , fyra bra låtar på hela kvällen och en halvtom rökruta . flickorna hade tubklänningar i fodralform som var så korta att man såg för mycket , ett guldigt flätat bälte i midjan och missfrägade brunnetta hårstrån söndersprejade med hårsprej . killarna gick med munktröjor , blingbling i öronen , dem hade sådana dära URFULA jeans som ser ut som om man har tagit en målarfärgspensel och dragit med färg över fram- eller baksidan . en grabb kom till och med i svea-toppluva . så jävla inte okej på klubb . eller annars ?

det var askul i början och vi ägnade all tid åt att olyckligt skratta åt alltihopa , sen ville vi bara åka hem . vi hade ont i ögonen och kunde inte sluta reta oss på att dem fortfarande tog överpriser och betalt för precis allting .  när jag kom hem var jag hes , halvt döv och hade ont i mina stackars små ögon som hade varit tvugna att skåda en sådan fruktansvärd syn . vi sa aldrig mer , nostalgin var inte värt det .

men det var asbra att umgås med batti och supiii !

Kommentarer
Postat av: Gisela

haha vart var ni någonstans egentligen?

2009-10-27 @ 09:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0