9 OKTOBER . Fi fan för motstridigheter

ibland blir man så jävla trött på livet .

jag har gått hela dagen och tänkt att jag inte orkar sitta hemma hela kvällen . på kvällen pratade jag med en vän som surrade om bio och jag tänkte perfekt ! av okänd anledning visade det sig inte bli någon bio . dryga facebookmsn-konversationer fick underhålla mig , tills .. en annan vän ringer och säger att nu är det utgång ! på två sekunder ( typ 15 minuter ) gick jag från att sitta i soffan med myskläder - till spetsklänning , högklackat , eyeliner och rött läppstift ! alltså , jag var MEGA snabb ! sen börjar pappa snacka och jag var tvungen att springa efter en extra kofta mot kylan , så jag inser att jag helt enkelt inte kommer hinna till bussen i dem skorna . följande minut - er består av alla tänkbara svordomar jag kunde hitta på . när jag slängt av mig alla kläderna , spottat fräst en lång stund står jag uppe i mitt rum och ser ut genom fönstret . då , vad är det jag ser om inte bussfanskapet som kommer åkandes långt borta ! jag hade så jävla mycket hunnit med bussen !! detta resulterade i ännu flera fula ord . jag tryckte hysteriskt på dumburken och fick tillslut fram att det inte gick en buss förän ca 40 minuter senare . jag dog . jag svor . konsekvenserna skulle blivit att mina vänner redan förfestat , jag skulle mött dem ute på stan ' och vi skulle gått till en klubb på Stureplan vilket inte riktigt är min grej liksom . jag blev så sur att jag missade bussen att jag sket i alltihop .

så nu sitter jag i återigen i min älskade stickade tröja som går ner till knäna .
skillnaden nu är att jag har uppsatt hår och är sminkad . 

känns sådär faktiskt . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0