16 SEPTEMBER . Det blev precis så bra som jag trodde att det skulle bli

igår blev det precis så spontant som det brukar bli .
jag sa vad ska jag göra fram tills dess att jag ska somna ?
anka sa kom hit !
evelina sa när ska vi åka ?
det finns inga bekymmer , inga problem , ingenting är jobbigt ,
allt går och fixa och vi ska bara ha kul ! jag älskar oss !

så vi drack lite vin och traskade iväg till Wolle för lite trevlig atmosfär och blev kvar där tills vi tog oss hemåt ! där emellan diskuterades furuvik och djurparker , och vi träffade på en hamster eller två . vi lyckades också få vår favoritkypare Birre att hämta filtar åt oss när vi frös , bjuda oss på jordnötter och när anka sa att hon inte tålde nötterna hämtade han natchos åt'na ! vi pratade religion länder och traditioner , och svarttaxi och gentlemän . sen fick vi nästan springa till tåget !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0