29 SEPTEMBER . P3 och Anka på äventyr ! Adjö !

mitt hjärta slår .
mitt hjärta slår fort .

mitt hjärta slår inte för att jag har sprungit det snabbaste jag kan i högklackade skor till bussen . mitt hjärta slår av förväntan . det kryper i hela kroppen på mig och det kittlar i magen bara jag tänker på att vi åker imorgon . jag och yolanda , p3 och anka , farar till Göteborg imorgon förmiddag !! vi ska bo hos emma och sen hos john , och det ska bli så himla underbart ! vi ska äta  kex till frukost och kycklingnudlar när klockan har blivit så mycket att natten börjar bli dag ! vi ska springa avenyn fram och låta den underbara dialekten ta oss med storm , medan vi sjunger håkan hellström tills det gör ont i våra bröst !

jag har packat och tror att jag är klar . hela mitt golv var täckt av alla möjliga bra saker som jag kan tänkas behöva ha neråt i landet . typ massor av kläder och halsband och skor och örhängen och hårsmycken . typ . jätte viktiga saker !

om 12 timmar minus 2 minuter , exakt nu , går vårt tåg från Stockholm Central . om 24 timmar så är vi nog ute och vinglar gatorna fram ! lyckliga fjärilar i magen !

mitt hjära slår så fort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0