5 SEPTEMBER . Jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns

jag klev in genom dörren 05.21 imorse . det började bli ljust ute och det var alldeles för kallt för att gå i strumpbyxor . jag , romina och anka hade sprungit fram och tillbaka hela natten och avslutade med att spela biljard runt 03 någon gång . det var kul , jag var totalt värdelös och försökte absolut inte göra någonting åt det hehe .

jag kom in i huset och möttes av min kära kissekatt , som otroligt nog orkade komma och hälsa mig välkommen hem . hon tassade sedan tillbaka till sin korg och jag kunde riktigt höra henne mummla någonting om att morgonpromenaden faktiskt fick lov att vänta ett par timmar . själv smög jag iväg till köket , kokade en kopp te och satte mig och skrev ett god morgon - brev till familjen som skulle vakna ganska mycket tidigare än jag .

nu på kvällen har jag suttit i närmare 2 timmar och riktat mitt intresse mot mitt kära piano . det är så stort och så svart och så elegant och så otroligt otroligt vackert ! jag blir glad i hjärtat när jag bara tänker på hur fint det är , och hur bra det låter ! jag har suttit och spelat och sjungit men varken fått ont i fingrar eller röst , bara blivit lugn .  det skulle ha varit utgång , party , vingel , men jag är så nöjd med att jag lyckades stå emot trycket och stannade hemma . det har varit så bra , så himla perfekt just ikväll . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0