6 SEPTEMBER . Jag vill ha fria vägar ut



jag är känslosam just nu . jag känner så himla mycket .
jag kan inte riktigt ha koll på allt . det är nog ingenting dåligt
tror jag och ibland är det såhär  , men det blir så intensivt .
lite vemodigt . som när man inte kan betämma sig om någonting
är bra eller sämre . jag känner mig lite mittemellan , lite jaha . det
känns lite som att jag vill ligga hemma nedkrupen under täcket , med
massor av kuddar och drunkna i mina egna röriga tankar och musik
som får hjärtat att båda rusa och stanna upp . samtidigt vill jag
ingenting hellre än att klä upp mig och virvla ut i natten , där 
funderingar och eftertänksamhet ses som onödigheter och där
ingenting spelar någon roll just där och då .

dessutom måste jag måla om mina naglar , asch .
innan det ska jag nu cykla upp till Stora Wäsby och
promenera med Akrobat . han får mig att le .

Kommentarer
Postat av: Emma.

älskade sötmalin! du tänker så mycket. kom och hälsa på mig snart, puss!

2009-09-07 @ 22:07:56
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0