9 SEPTEMBER . När man inte tänker längre än vad näsan räcker

det var såhär att jag jobbade på ett fritids idag och skulle veva hopprepet åt typ tusen ungar som ville skutta upp och ned . sedan var det såhär att barnen började tjabbla om att dem ville se mig hoppa så jag bah ' ; aah visst ! självklart skulle jag visa hur man skulle göra , askul , jag var ju kung på snörgrejen när vi var kids ! problemet var att jag hade skor med minst 10 cm klack på mig , och det hade jag inte när jag var liten och kungen i hopprepsdjungeln . vad som hände var att min kära fot liksom vek sig och där låg jag på marken och ville skära av mig ena armen bara för att det skulle jämna ut smärtan i foten . samtidigt ville jag ju inte gråta sönder inför barnen så jag reste mig upp och fortsatte att veva med ett leende på läpparna . egentligen ville jag fälla krockodiltårar .

nu är min vänstra fotankel dubbelt så stor som den högra .
jag vette ' fasen om det var värt det alltså , det kan vara så att det inte var det .
i vilket fall så är skorna i alla fall förbaskat fina !

Kommentarer
Postat av: Emma.

Åh sötnos!

2009-09-10 @ 11:33:56
URL: http://pearldiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0