20 FEBRUARI . Super10 överallt !

att städa sitt rum är en sådan befrielse ! ett nystädat rum som
luktar fräsht , utan ett damkorn och med nya lakan slår det mesta .
så nu städar jag ! och lyssnar på musik ! ikväll kommer jag sova så himla bra här inne .


jag städar mitt rum för att få ordning . jag tror att jag någonstans hoppas på att jag städar mig själv . lite sådär liksom .

dessutom är min garderob för liten . igen . mor och far har en walk in closet , och jag är såså avundjsuk . det måste ju vara varje flickas dröm ! helst ska den se ut som den Mr.Big låter bygga till Carrie i Sex In The City - filmen , där man kan hänga upp skorna på en hel vägg ! men innan jag ens i verkligheten får se en sådan kommer det nog dröja ett tag . tyvärr . om det inte vore för att jag hoppas på att inom en inte alltför lång framtid flytta hemifrån så skulle jag kräva att få byta rum med mina föräldrar . dem märker inte ens att dem har en , och jag skulle njuta varenda gång jag skulle gå in för att hitta en klänning ! jag tror att jag undermedvetet har ett löfte till mig själv att jag innan jag dör ska ha haft en walk in closet .

nu måste jag fortsätta fixa .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0