22 FEBRUARI . Ingen glittrar som dig Stockholm









jag har en ryssmössa . en sådan där som är lurvig och pälsig och jätte varm . jätte varm och jätte fin ! den är svart och har suttit på mitt huvud nästan hela dagen . jag vill aldrig ta av den , den ska få följa med när jag ska lägga mig . är det -24 grader så fryser hjärnan om man inte hjälper till att värma upp den lite grann . tror jag . min höll på att göra det idag i alla fall . burr .

fast det har varit klarblå himmel och strålande sol heeeela dagen ! det har varit så fint att man inte har kunnat låta bli att le , trots riksen att få kramp och frysa fast . under fötterna och skorna knarrar snön så mycket att det är skrattretande , och det gör nästan ont i öronen av allt gnissel ! det må vara kallt , men ädå , himmelens himmel så vacker det är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0