26 FEBRUARI . Miike Snow och vita masker

jag sov inte många timmar i natt . dessutom var det bäddsoffa och jag var rädd att alarmet inte skulle ringa när jag ville att det skulle ringa , så jag vaknade med typ 30 minuters mellanrum natten igenom . ändå ,  jag hade en så himllllllllllllla bra kväll ! tacos med Yolanda och Romina , färdigblandade drinkar , röda läppar , och vidare till Miike Snow på Berns !

ccccrazzy ! 
Romina ramlade omkull två gånger , Yolanda kunde knappt andas
bland alla långisar och jag trampade bara runt på allt krossat glas !
lokalen i sig är så vacker med kristallkronor speglar och allt ,
och tillsammans med ljusuppsättningen dem hade blev det helhelbra !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0