11 JANUARI . Ögonen är trötta men hjärtat ler

jag jobbade sista dagen på jobbet i fredags , jag kommer sakna alla söta rara barn .

 

sedan i fredags har jag :

jobbat sista dagen på jobbet

färgat håret mörkbrunt

ätit räkor

varit på avskedsfest för fina flickor

druckit tequila

hånglat

tappat bort tre koftor i en garderob

ätit tacos 05 på morgonen

vaknat för tidigt

sprungit till bussar

missat bussar

varit på drinkparty

sjungit med björn

träffat världens skönaste grabb som hette Olle

lurat bussföraren ( som inte hittade ) att bussen gick ända hem till björn

vaknat för sent

ätit blåbärskräm till frukost

kollat 6 timmar O.C. i rad

blivit väckt av en telefonförsäljare

ridit med gisela

nästan tränat

ridit allt som allt åtta gånger

kollat ännu mera O.C.

ätit kycklingnudlar till middag

 

jag har haft det så fantastiskt bra sedan jag vaknade i fredags morse !


Kommentarer
Postat av: yolanda

nä! kycklingnudlar! utan mig!

2010-01-12 @ 03:46:35
Postat av: malin

yepp , och som sagt . du kände inte hur dem smakade

2010-01-12 @ 23:37:58
URL: http://malinewalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0