24 JANUARI . Idag är det ett år sedan Ace fyllde 3 år !

Yolanda skrev ;

"grabbarna. ace. bra.
vi har haft kewl. vi har varit på ace och david har hånglat med alla jag känner. det är fina nyckelord för kvällen. våran vän blev utslängd och jag har druckit alldeles för mycket tequila. Nu sitter vi hemma på söder och pratar om saker som inte bör nämnas, och vi trivs".






nu ler jag lite när jag tänker på när vi satt där på morgonen och hon skrev det här , att jag och gisela lyckades sova några timmar i den lilla soffan och hur mycket vi fnissade när vi vaknade upp dagen efter .

Kommentarer
Postat av: Gisse

det va tider det :) <3

2010-01-25 @ 11:16:07
URL: http://giselalinnea.blogg.se/
Postat av: Gisse

juste jag kollade igenom mammas sodoku bok(stavas?)

och där har hon skrivit lkite grann om vad som hänt den dagen hon löser ett av dom där spelen. Och där stod det :11-11-08 Gisela malin maria och yollis är ute och partar på ett ställe som heter Ace, hoppas dom har det kul.



hehe fan va länge sen det känns..2008 liksom

2010-01-25 @ 15:30:21
URL: http://giselalinnea.blogg.se/
Postat av: Malin

fy så sött

2010-01-25 @ 22:49:51
Postat av: yolanda

haha å vad fint gisse!!!!

2010-01-26 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0