24 JANUARI . Om jag minns rätt så var det såhär .

hur blev det nu då ..?
jo det blev nog såhär .



fredag kväll innebar ost och vin för att vinka hejdå till Erika och Matilda . jag trodde verkligena att vi skulle samla in några vuxenpoäng där vi satt och åt kex ost vinduvor päron och drack vin , men när jag hade missat två eller tre bussar hem och shotglasen var framme så började jag tvivla . senare tror jag att vi förlorade de flesta av de få vuxenpoäng vi hade , antagligen gick vi minus . det var ju också så att Erika hade tre koftor som jag tidigare glömt på ett kalas , så tanken var att jag skulle hämta hem dem . vi kan nu konstatera att koftorna fortfarande är kvar , Erika har åkt för att tågluffa i 5 månader och vi lyckades på något sätt byta skor , så nu är mina skor där och hennes här . ändå en väldigt bra kväll !

sen var det bröllop igår !
min vackra moster Pernilla och hennes sambo Filip vigdes i Stadshuset , och jag var där som vittne ! så enkelt och vackert , och bara så fint !
på kvällen var det 20 års kalas för Jonathan . vi langade alla möjligt varianter av partytricks och när vi vaknade hade Björn tagit av sig en strumpa . jag undrar hur timmarna lyckades glida förbi så fort där på slutet , men hur som helst var'e trevligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0