6 JANUARI . Mina ögon längtar efter vackra och vilda platser

jag vill tågluffa i sommar !
jag tänker tågluffa i sommar !



jag kommer så mycket köpa mig ett interrail-pass och se mig om i europa ! familjen och jag gjorde det när jag var elva år och det är bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv ! nu vill jag göra det igen , men att göra det som 20 bast är nog som att göra en helt ny resa skulle jag tro . prioriteringar och intressen har väl förändrats ganska mycket hehe .
för jag vill resa ! det är nu jag har tid att resa ! dansa på klubb i Berlin , promenera fram i Venedig , sola i Italien , spana båtar stora som flytande palats i Monaco , glassa igenom Frankrikes vindristrikt och avsluta med några underbara vackra och vilda dygn i Paris . så har jag tänkt mig !

nu letar jag bara efter någon som har lust att följa med mig !

Kommentarer
Postat av: emma.

malin. jag vill! jag ringer dig!

2010-01-11 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0