21 MARS . Time of your life

och senare ska jag till mig själv sjunga 

another turning point;
a fork stuck in the road.
time grabs you by the wrist;
directs you where to go.

so make the best of this test
and don't ask why. it's not a
question but a lesson learned in time.

it's something unpredictable
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.


 

om sju timmar och tjugofyra minuter avgår ett tåg från Stockholm till Oslo , och sen vidare . på det tåget kommer jag , Yolanda och våra superduperfullpackade resväskor befinna oss . vi farar iväg till Norge och får se om vi kommer hem om en vecka eller om ett år . vi kommer antagligen att slita som djur och önska att vi bara slapp undan ibland , men det blir nog bra det här . jag och min bästa vän ska göra det vi tycker mest om i hela världen . vi ska jobba med hästar .

jag trivs här , jag trivs verkligen jätte bra , jag älskar att vara hemma och här . ändå har jag gått den senaste tiden och bara önskat att jag skulle göra någonting . Trasan åker och då måste jag göra någonting . nu ska vi det , jag och min Anka . helt bara sådär egentligen , helt utan att veta någonting alls egentligen , helt bara för att vi verkligen vill göra någonting annat än just det vi gör här .

adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0