02 augusti 2015 . Äventyr för livet

Imorgon är dagen då en av mina livs drömmar ska gå i uppfyllelse för IMORGON ÅKER VI PÅ SAFARI !
 
I tre dagar ska jag, Frida, Izabelle och Elin befinna oss på safari och förhoppningsvis se alla de djur som vi annars bara kan spana på i och med Animal planet och National geographic wild ! Vi åker med företaget SOKO Adventure & Safaris, vilket ägs av vänner till vår värdfamilj, och ska besöka parkerna Ngorongoro, Tengero och Lake Manyara. Vid middagen ikväll berättade en av företagets ägare hur besökarna som varit i Tengero under helgen har spanat allt från zebror och lejon till elefanter och leoparder. Vi satt där och fick nästintill hicka för att vi blev så pepp haha.

Jag kan inte med ord beskriva hur förväntansfull jag är inför de här kommande dagarna. Att få se alla dessa vilda djur i deras natur, det kommer bli heelt f.a.n.t.a.s.t.i.s.k.t. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0