1 augusti 2015 . Fina stunder

Just nu sitter vi inne på vårat rum. Jag känner mig ganska mysigt trött för stunden. Att mysa och inte göra så mycket här är lika fint som att mysa och göra ingenting hemma. Det är liksom samma sak vart man än är och det känns liksom tryggt tycker jag. Vi målar naglarna, fönar och plattar håret och väljer outfits. Helt vanligt tjejmys, så himla fint. Strax ska vi ligga här i min säng i en hög och kolla film innan det därefter är dags för att dansa hela natten. Att inte göra någonting just nu är så himla mysigt. Mysmysmys. Hoppas ni har en fin lördag!





Dagen med inriktning på kvinnors rättigheter har dessutom gått bra och vi är nöjda. Mer om det en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0