11 augusti 2015 . Älskade Kissekatt

Såhär fin var hon för exakt år sedan idag, vår älskade Kissekatt. Den här bilden är tagen när vi var ute på en sista promenad innan hon fick somna in på eftermiddagen. Bakdelen av kroppen ville inte riktigt hänga med hon var precis lika vacker som alltid, hade lika vakna och fina ögon som alltid. Det må ha varit en himla dålig timing att gå och bli dålig just på min födelsedag, men man får väl se det som att 12 år  och 2 månader av lycka väger upp det. Jag saknar henne varje dag. Varje dag. Självfallet sitter en bild på henne på väggen i vårt sovrum här nere i Tanzania.  Kommer vara tacksam för mitt liv över att jag fick en plats i hennes hjärta och för att jag fick ge henne en stor del av mitt hjärta. Den platsen kommer alltid vara hennes och till bredden fylld med kärlek. Älskade älskade Kissekatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0