11 augusti 2015 . Födelsedag

11 augusti 2015 och dagen då jag får fira min 25e födelsedag . 
 
Helt crazy, när hände det liksom? haha. Nåja min dag har i alla fall varit så himla fin. Vi började med att åka och äta finfrulle på Mount Meru Hotel och jag (vi) kunde inte varit lyckligare. Så mycket god frukost! De hade dessutom ordentlig kaffe, KAFFE. Jag och Agnes hann dricka två kannor innan vi var klara haha. Vi promenerade lite i hotellets trädgård och jag kunde ringa hem. Så fint att få höra mamma och pappas röster. Dagen har sedan varit lite YOLO gällande det mesta och avslutningsvis har vi lagat tacos här hemma. SÅ GLAD TJEJ (er)!
 
 
 

25 årsfödelsedag och jag kunde inte varit gladare än såhär över att få spendera dagen just här, med just de här människorna. Det känns så himla fint, som jag tycker om dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0