7 juli 2015 . Tanzania

Senast jag skrev någonting var 22 juni 2010 . Då hade jag och Yolanda flyttat hem efter att ha bott en tid i Norge , blivit många erfarenheter rikare . Idag , 7 juli 2015 befinner jag mig i Tanzania . Det hade jag nog inte räknat med då , för drygt fem år sedan . Än en gång visar livet på dess oförutsägbarhet . Norge var ett äventyr för livet och Tanzania är , och kommer definitivt bli , ett äventyr för livet .

Så jag kom på att jag en gång i tiden brukade skriva om allt roligt vi gjorde och tänkte att jag måste skriva om allt vi är med om nu . Lite för att jag inte kommer kunna , eller orka , berätta allting när vi kommer hem . Det kommer vara för mycket att säga , orden kommer inte räcka . Som de flesta vet så älskar jag att skriva . Att skriva hjälper mig att få ur mig det som jag inte kan sätta ord på , och jag kan tänka mig att det är ganska mycket som jag kommer uppleva som jag inte kommer kunna sätta ord på . Två dagar in på äventyret och intrycken och upplevelserna går inte att räkna . Så som jag sagt när jag skrivit med er där hemma ,

Allt här är precis som jag trodde att det skulle vara men jag hade aldrig kunnat föreställa mig det här , allting är annorlunda . Det jag vet är att jag trivs och att jag får uppleva en dröm , och det känns som en fulländad vetskap .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0